tisdag 2 september 2008

Snart snart..!

Charmis!

Gott med kyckling, pommes och ärtor!

Om 2 dagar fyller jag 1 år! Idag fick jag en avi i brevlådan, det var ett paket som hade kommit till mig på poststället. Hela familjen traskade dit och hämtade det nu i eftermiddags, det var från farfar och Elisabeth. Nu ligger det ganska många paketer och väntar på mig. Jag längtar till torsdag! På torsdag blir det släktkalas också, tårta och förmodligen fler paket.. Idag har mamma satt upp en massa fotoramar på väggen i tv-rummet. Jag är med på dom flesta fotona och den närmsta familjen finns också med. Himla kul att titta på alla jag känner!


Imorgon är det äntligen dags för rytmik igen! Det blir pappa och jag som får gå dit, mamma ska till halkbanan nämligen.

GRATTIS Johan och Lindha!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, fasters hjärta smälter varje gång hon ser dig söta! gud vilka härliga bilder det var på dig eller alla bilder på dig e juh härliga men du såg så himla lurig å busig ut på dom här =0) tänkte bara höra visst har mitt paket kommit fram? 2 veckor sen jag postade det så det hoppas jag! synd att man är så långt borta så man inte kan komma å fira din stora dag med dig, men jag hoppas du vet att jag jätte gärna hade vart där hos dig, alltid =0) hälsa mamma lycka till på halken hon kommer att ha det jätte skojjigt där tror jag =0) så får du å pappa mysa på! kramar å pussar från faster

Vilmer & Melker sa...

Hej faster! Jodå, dina paket har kommit fram :) Längtar så mycket till jag får öppna dom! Nu ska jag få välling och sen är det dags att sova. Hoppas du har det bra! Puss Vilmer

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Hoppas du och pappa får det riktigt roligt på rytmiken. Så får mamma åka till Knutstorp och ha det lite glatt :0)
Vi ses imorgon, ska bli riktigt roligt att fira din första födelsedag!

STOR kram till dig, mamma och pappa.
Kram Anneli