torsdag 18 september 2008

Mysfredag!


Inne vid Citadellet (mobilfoto)

I morse vaknade jag tidigt, redan när pappa skulle iväg innan 06.00. Jag stapplade ut i köket eftersom han gjorde lite väsen av sig och gav honom en riktig godmorgonkram. Pappa gjorde välling som jag sedan åt i sängen bredvid mamma. Hon hade hoppats att jag skulle somna om, men det gjorde jag inte. Vi låg och mös ett tag innan vi gick upp. Jag tittade lite på barnprogram och åt mackbitar med ost på samtidigt. Vid nio-tiden tog mamma och jag på oss och gick ut en runda. Vi gick till Citadellet eftersom där var så många roliga får att titta på sist vi var där. Idag var dom inte där men några getter fanns kvar i alla fall. Jag gick runt lite själv och tittade innan vi gick till City Gross och inom några affärer på vägen hem. Ikväll ska mamma på tjejmiddag så jag och pappa får ha en killkväll. Men den lär nog inte vara så länge eftersom jag brukar somna vid 19-tiden.

Trevlig helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att du är så morgon pigg och orkar kliva upp innan sex på morgonen för att krama pappa hejdå innan han gick till jobbet det var gulligt =0) men jag kan ju förstå att mamma hade önskat att du skulle somna om lite, för sex på morgonen vilmer det är väldigt tidigt =0)så mysigt med en kill kväll hemma å jag hoppas att mamma hade en mysig tjej kväll. du växer ju så det knakar så jag hinner inte riktigt med i storlekarna längre vilken storlek har du kommit upp i nu å som du kanske kommer ha någon månad?=0) nää, nu ska jag ut och åka longboard i det underbara höst vädret som är här uppe idag! jag saknar dig massor skatten! ha en mysig lördag med mamma å pappa sen får du oxå hälsa morbor hampus grattis till körkortet!
massa pussar från faster Emma

Anonym sa...

Hej
Hoppas att allt är bra och att du och pappa hade en skön kväll och att mamma njöt när hon var ute med sina tjejkompisar så hon inte bara satt och längtade hem till sina killar. Här börjar vi krya på oss efter att ha legat i dunderförkylning senaste veckan.Längtar efter dig och dina föräldrar men du får väl övertala dom om en tripp till norrland snart.Ps du kan väl skvallra för oss om hur det går med mamma och pappas körkort är du snäll. Kramar från Jannice med familj.