torsdag 11 september 2008

Under soffan!

Här ligger jag halvt under soffan, kollar på Teletubbies och äter vindruvor!

Idag har vi tagit det ganska lugnt mamma och jag. Vi gick ut till Hemköp efter att pappa cyklat iväg till jobb, handlade lite matburkar till mig och godis till mamma. Vi gick en sväng inom gågatan i stan också, mamma tyckte att jag skulle få röra lite på mig. Jag stegade iväg utan att tveka, mamma fick följa efter mig i ganska rask takt så jag inte skulle komma i vägen för cyklister. Vi tog det ganska lugnt hem, jag gick nästan hela vägen med eller utan mammas hand i min. När vi kom hem lekte vi lite och så fick jag mellanmål. Efter det tittade vi lite på tv och sen var det dags för middag. Mamma sa att morfar och morbror skulle komma lite senare och det gjorde dom! Dom hade med sig mat från Mc Donalds, jag fick smaka lite pommes - gott! Mormor är på Ven med jobbet i två dagar, hoppas du har det bra! Imorgon är det fredag och då är pappa ledig eftersom han har jobbat kväll denna veckan. Ska bli mysigt att ha pappa hemma hela dagen, jag och mamma saknar ju honom på kvällarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Skulle bara säga trevlig helg till dig och din mamma och pappa. Hoppas ni får en riktigt mysig helg. Blir kanske lite promenader. Prova att springa lite grann så får vi se om mamma och pappa hänger med :0)

Hoppas vi ses snart.
Kram Anneli