onsdag 3 september 2008

Ooops!

Vad är det här för spännande..?

ooops..

Mamma och pappa har visst inte gömt alla mina paketer ordentligt. Idag fick jag nämligen tag på ett par, men jag fick bara klämma lite på dom. Men jag råkade visst få lite papper i min hand.. Imorgon får jag öppna!

I förmiddags var jag och pappa på rytmik, tyvärr var jag inte riktigt pigg och glad. Pappa kämpade på för att jag skulle vara lite glad, gav mig majskrokar och russin. När rytmiken var slut gick det inte mer än tio minuter förrän jag sov i vagnen. Helt slut var jag! Jag sov i två timmar och sen blev det lunch, lek och bad. Mamma kom hem vid tre-tiden från halkbanan och det hade gått bra för henne! Men hungrig var hon eftersom det inte blev tid för någon lunch så vi gick alla ner på Rhodos för att äta. Jag fick mellanmål och så fick jag smaka pizzasallad och lite pizza, mums!

Har promenerat en massa här hemma nu ikväll, jag nästan sprang fram ibland! Nu ska jag sova, imorgon är en STOR dag!

13 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS faster stora pojke!!!!! idag är du 1helt år gammal... tänka vad fort tiden gått å så himla stor du är nu!!!! =0) idag så kommer du nog att få öppna massa paket även det du tjuv öppnade igår söta hehe åsså får du nog säkert massa besök tårta å annat go fika =0) det är faktiskt ganska speciellt å mysigt att fylla år, i alla fall i din ålder!!!! nää, nu måste faster skynda sig till skolan hon skall ut i skogen på utflykt idag å det e 10grader å halv regn uff uff...
Än en gång stort grattis Vilmer på din 1års dag!
Ps bilden på dig i det förra inlägget snart snart snart, kan inte du höra med mamma å pappa om dom inte kan bränna över dom på en skiva till mig? du är så underbar på det fotot så det vill faster få upp en vägg så fort hon fått lägenhet då förståss hehe
Massa pussar från faster Emma

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen Vilmer!! Välkommen till 1-årsgänget.

Kram LOWA

Anonym sa...

Grattis Vilmer på 1-årsdagen!

Önskar Tage & Lindha

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Wilmer önskar Albert och Jane

Anonym sa...

Vilmer med enkel V ska det ju vara:-)
Kram Albert och Jane

Anonym sa...

Stora GRATTIS kramar till dig Vilmer på din stora dag. Tyvärr är avståndet mellan Skåne och Västerbotten väldigt långt,det känner jag speciellt idag, skulle varit väldigt roligt att få vara hos dig nu när du blivit så stor och fått se dig öppna alla paket. Läste att du springer nu så det blir säkert ett livat kalas.
Än en gång GRATTIS och kram till hela familjen.
Farfar

Anonym sa...

GRATTIS på 1-årsdagen.Du ska ha en superdag,se till att äta mycket tårta så du orkar öppna alla paket. många grattiskramar från Maje

Anonym sa...

GRATTIS Vilmer på födelsedagen önskar Astrid & Maria

Anonym sa...

Grattis på din stora och första födelsedag.Önskar att vi kunnat vara hos er men som farfar påpekade så är det långt, vi får väl fira dig igen när du kommer till norrland också framöver.Hoppas att du fick en god tårta med en massa smarrigt godis på. Här ska vi fira Marcus på söndag när han blir 13 år men han valde smörgåstårta då,men tänk vad åren gått fort. Nu ska vi bara ta det lungt för jag har börjat mitt nya jobb och sitter på skolbänken nu i 6 veckor och huvudet är överfullt med ny information nu. Massor med födelsedagskramar fån Jannice med familj.

Anonym sa...

Grattis Vilmer!!!
Hoppas du haft en fin födelsedag.
Vi får ses snart.

Kramar Alex & Kim

Anonym sa...

Grattis :)

Anonym sa...

Stort stort grattis!
Hoppas du haft en toppendag med massor av paketer!

Grattis kramar från madde & Ellie

Anonym sa...

GRATTIS Vilmer (om än en dag för sent.....). Hoppas du hade en underbar födelsedag.

Kramar från Emilia och "ie"