onsdag 24 september 2008

Fikaträff!

Ellie och jag busar lite

Det blev en snabbvisit på Madde´s igår efter min middagslur. Några mammor med barn skulle träffas där så vi kom dit en stund efter dom andra, i och med att jag vaknade lite senare. Jag fick lite mellanmål först och sen gick jag rundor och busade en massa. Jag hittade en serveringsvagn som var kul att klättra på. Mamma var inte så glad för det men tog ett kort på mig i alla fall, så att ni får se hur tokig jag är! Barnen som var där; William, Ellie, Alisa och så jag. När vi gick därifrån hade vi följe med Alisa och hennes mamma och eftersom vi inte hade några planer så gick vi till Wrangelska parken. Där träffade vi mammas kusin och Micke och så mina nästkusiner Alwin och Pontus. Lille hundvalpen låg i Alwins vagn och sov så sött. När vi varit där en stund gick vi hem till mormor och morfar. Där blev mycket bus som vanligt!

Inga kommentarer: