söndag 21 september 2008

Lek med Oliver!

Foto från i fredags innan mamma skulle på tjejmiddag

Igår var jag och mamma största delen av dagen och kvällen hemma hos mormor och morfar, pappa skulle på fest. Kusin Oliver, moster och onkel är ju i stan på besök. Mamma och moster gick ut med oss barn i vagnarna för att vi skulle sova men det ville vi inte riktigt. Men efter en lång stund orka varken jag eller Oliver hålla ögonen öppna. Vi sov en stund, men inte alls lika länge som våra mammor ville att vi skulle. Moster och onkel blev imponerade när jag visade att jag kan gå och nu har Oliver börjat krypa "på riktigt" så nu är där fart på oss. Vi lekte ganska mycket och så dansade vi när morfar sjöng "klappa klappa kaka"! Tyvärr hade mamma inte kameran med sig. Jag somnade ganska sent igår så idag blev det en lång middagslur tillsammans med pappa som visst också var lite trött. Ikväll övningskörde mamma med morfar så då lekte jag och pappa. (Jannice; mamma och pappa har kommit ganska långt vad det gäller körkortstagningen, teorin är avklarad och halkan också. Nu är det mest bara finslipning kvar).

Inga kommentarer: