tisdag 23 september 2008

Svårt att gå i regnstövlar!

Roligt att gräva
Mamma hjälper till
Gladis!
Full koncentration
Svårt att resa sig med stora byxor och stövlar
Aj min panna.. pappa tröstar mig

I morse gick mamma, pappa och jag till lekplatsen igen. Det hade regnat en del så det blev regnkläder på, eller i alla fall regnbyxor och stövlar. Regnbyxorna är stooora men ordentligt inspända så funkar dom. Stövlarna visade sig vara riktigt svåra att gå i, jag blev arg och irriterad så fort jag trillade för det var svårt att ta sig upp igen. Vi grävde lite som vanligt och så gick jag runt och tittade på allt. Sen trillade jag och slog pannan lite, stövlarnas fel! Jag får väl öva lite mer helt enkelt!

2 kommentarer:

Anna och Ronja sa...

Så söt du e Vilmer i dina regnkläder:-)

Anonym sa...

Ja inte är det lätt att gå i gummistövlar. Det tycker inte Tage heller. Trillar han så kommer han inte riktigt upp igen. :-)
Vi får väl höras om ny träff snart!
Lidnha & Tage