fredag 12 september 2008

Höstväder!

På favoritleksaken just nu - brandbilen
Sötnöt, redo att gå ut i höstvädret
Nu går vi!

Ja idag har det varit riktigt höstväder, kallt och blåsigt. Kanske inte kallt om man jämför med att det har varit frost vissa nätter uppe hos farfar.. men 13 grader är lite kyligt i alla fall! Det är mysigt med sådant väder, speciellt när man ligger nerbäddad i åkpåsen i vagnen. Idag sov jag min lur efter lunch ute i vagnen, det tog inte många minuter innan jag somnade. Mamma och pappa lunchade medan jag sov och när jag vaknade gick vi hem. Mormor ringde på eftermiddagen och undrade om vi inte skulle komma dit snart. Mormor skulle nämligen passa mig en stund när mamma och pappa skulle övningsköra med morfar. Hemma hos mormor gick jag runt med dockvagnen som mamma och moster lekte med när dom var små, jag fick middag och så tittade vi lite på tv. Tack för en mysig eftermiddag mormor! När mamma och pappa kom tillbaka gick vi hemåt, tittade lite på tv och lekte och sen blev det sängen för mig. Jag är fortfarande förkyld men det har blivit lite bättre som tur är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej skatten! hoppas snart att din förkylning ger med sig, det e juh inge roligt att vara snuvig å kraslig. Men så himla fin dress på hade på dig den såg så mysig ut att faster hade velat ha en lika dan =0)igår var jag å såg patrik 1,5 på bio å du kan juh tipsa mamma om den jag tror att hon oxå kanske skulle gilla den =0) nää, men ni får ha en fortsatt fin helg! och krya på dig!
massa pussar från faster