fredag 5 september 2008

Alicia på besök!






Det blir många inlägg nu i dagarna, blir kanske så när man fyller år? Idag kom Malin och Alicia hem till oss och jag fick paket av dom också! En jättefin tröja med en groda på och ett pussel. Tack så mycket! Mamma och pappa hade dukat fram tårta och kakor som vi alla fikade på. Jag och Alicia åt upp våra portioner och sen lekte vi och tittade på Teletubbies.

I förmiddags var vi hemma hos mormor och morfar en sväng också. Vi tog med tårta och så fick jag presenten som blev lite försenad. En liten minidator, jag älskar ju att sitta och knappa på tangentbordet här hemma. Den kan jag använda länge eftersom den lär ut bokstäver och siffror, vilket jag inte förstår riktigt just nu. Tack så mycket! Moster, onkel och Oliver skulle åka hem idag så vi fick umgåtts lite med dom också. Hoppas ni får en skön semester!

1 kommentar:

Anna och Ronja sa...

Grattis i efterskott vilmer. Du är ju stora killen nu som kan gå och allt. Och så många paket du fick:-)