onsdag 24 september 2008

Lek med Alicia!

Sötnöt!
Lite svårflörtade..
Busungar!Gunga är kul!

Äntligen var det dags att leka med Alicia igen! Malin och Alicia kom och mötte upp oss efter att Alicia slutat dagis, vi gick direkt till Granet för att leka. Vi åkte rutschbana och gungade, tuggade grus och busade som vanligt. När vi lekt klart stod mamma och Malin och pratade en lång stund, jag blev lite otålig så mamma fick muta mig med russin. Mums! Vi gick hem till mormor och morfar idag igen, det är så kul att vara där! När vi kom in i trädgården var morfar och morbror där, dom skulle tvätta bilen. Jag gick runt lite och tittade på buskarna och kände på gräset. Mormor är sjuk så jag fick ta det lite lugnt med busandet, vi kramades lite istället. Mamma övningskörde med morfar till affären för att handla, undertiden tittade jag och mormor på barnprogram.


Krya på dig mormor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vilmer! vårat internet har inte fungerat dom senaste dagarna s¨å jag har inte kunnat följa din blogg lika bra, men oj oj oj så mycket skojjigt ni har hunnit med att göra på dom dagarna =0) idag så regnar det å e riktigt kallt å ruggigt här, det e en sån dag man önskade att man bara kunde stanna i sängen å mysa hela dagen i stället =0) jag hade behövft lika fina regnkläder som du! jag saknar dig massa skatten! sköt nu om dig å hälsa mor å far! massa kramar från faster emma