måndag 8 september 2008

Förkyld och BVC!

Usch, jag har blivit så himla förkyld.. inte kul alls! Skulle egentligen lekt med Alma idag men det fick vi ju hoppa över så inte hon också blir sjuk. Men mamma träffade hennes mamma en snabbis inne på BVC när jag skulle vägas och mätas. Jag fick en present av Alma, fler megabloks! Nu kan jag bygga hur mycket som helst! Tack! Egentligen skulle jag fått spruta idag men eftersom jag är så förkyld så får vi ta det när jag är frisk igen. Jag har växt en hel del sen sist och väger nu 10 555 gram och är 77 cm lång!

Igår var Heidi, mammas volleybollkompis, och hennes pojke Jonathan på fika hos oss. Emili var också här och återigen fick jag en massa paket! Jonathan är 7 månader så han var lite liten för att leka med mig. Jag åt majskrokar och russin och så fick jag smaka lite glass, mums!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Vad tråkigt att du har blivit sjuk, men ändå så har du växt mycket och blivit både tyngre och längre. Nu ska du krya på dig så du blir pigg och kan leka med alla dina nya leksaker.Sköt om dig.
Kram farfar

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Vi är fler som blivit förkylda, inte roligt alls. Vi får väl vila lite så får vi hoppas att förkylningen försvinner. Du får titta lite på teletubbies, det hjälper kanske :0)

Krya på dig.
Kram Anneli

Anonym sa...

Visst är det tråkigt och vara förkyld SUCKSUCK!! Jag bara hostar och hostar och blir torkad om näsan hela tiden. Hade jag kunnat slippa det så hade det varit skönt. Krya på dig! Kram Ebba

Lowa och Saga sa...

Hej Vilmer!! Så du är också förkyld. Det är jag också. Fy vad tråkigt det är. Hoppas att du snart blir frisk. Vi ses kanske på onsdag om vi är friska.
Kram LOWA

Anonym sa...

Krya på dig skatten!!!! kram från faster