lördag 27 december 2008

Shopping och lek!







Idag lånade vi morfars bil och körde till Väla/IKEA. Där var mycket folk men ändå inte så hysteriskt som tur var. Jag somnade i bilen och sov i vagnen medan mamma och pappa var inne på Babyland. Jag fick två par vantar och en halskrage, måste ju bunkra upp inför dagis! När vi var klara mötte vi upp moster, onkel, Oliver och morfar inne på Väla där vi skulle fika tillsammans. Jag och Oliver satt sidan om varandra och busade en hel del! När vi ätit klart gick jag och mina föräldrar in på IKEA för att köpa små bokhyllor åt mig. Nu när jag fått ännu mer leksaker så måste dom ju ha någonstans att stå. När vi kom hem packade mamma upp några av mina julklappar som jag började leka med och så provade jag fleecetröjan som jag fick av farfar och Elisabeth i julklapp. Den sitter som en smäck! Pappa kom hem med pizza som vi alla mumsade på och nu tittar jag lite på barnprogram.

Inga kommentarer: