lördag 13 december 2008

Nr 13 den 13 december!


Ja, idag har min 13:de tand trängt igenom! Hoppas resten kommer snabbt och smärtfritt..

Imorse sov jag ända till efter kl 9, inte ofta det händer. Hade jag själv fått välja hade jag gått upp redan vid 7 men pappa var ihärdig och fick mig att somna om. Tur var väl det för jag kom inte i säng förrän kl 22 igårkväll. Mamma och pappa var på julbord med jobb så mormor, morfar, moster, Oliver och morbror passade mig. Eller Oliver och jag vi busade mest hela kvällen! När Oliver somnat mös jag med moster och matade henne med godis, det var kul! Vi har mest tagit det lugnt idag, varit och handlat och ätit lite "julmat". Jag fick ägg, macka, julskinka, ost och korv till lunch och det var jättegott.

Min jultallrik..
och mammas.. mums!

Imorgon blir det adventsfika med mammagruppen, det var längesen alla mammor och barn träffades så det blir nog skoj!

Hoppas ni får en mysig tredje advent!

Inga kommentarer: