torsdag 11 december 2008

Bus med Oliver!

Idag har jag och Oliver hittat på en massa saker!

Spelat gitarr..
bakat..
Oliver har övat på att gå..
Vi har försökt dammsuga..
Jag hjälpte morbror med privatekonomin..
Vi lekte titt-ut..
och såg allmänt söta ut!
Var tvungen att sova lite efter allt bus..
Moster nyfrisserad..
likaså Oliver
Mormor kramar oss innan vi ska ner i stan en runda..
morfar ville också vara med!

Imorgon ska Oliver och moster följa med mamma och mig till Rådstugan för lite lussefika. Det ska bli skoj att visa var jag brukar leka. På kvällen ska jag till mormor och morfar eftersom mamma och pappa ska på julbord med jobbet. Tur att Oliver också är där så vi kan leka lite mer!

Till alla som undrar vilken avdelning jag ska gå på så är det Backsippan på Tegskiftet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Jag vill bara passa på att önska dig, mamma och pappa en riktigt trevlig och busig helg!
Blir kanske lite Luciafirande, du kanske skall vara stjärngosse?

Kram Anneli