tisdag 30 december 2008

Nyårsafton imorgon!

Imorgon är tydligen en speciell dag, det är sista dagen på detta året. Låter lite märkligt, mamma och pappa får nog förklara det för mig när jag blir lite äldre. Förra årets sista dag firade vi i Hällnäs hos farfar och Elisabeth, då var jag inte ens fyra månader gammal. Så här såg det ut då:

Farfar och Elisabeth förbereder inför 12-slaget
Pigg och vaken
Pappa med skumpa, jag ligger i vagnen och tittar på raketerna

Det obligatoriska familjefotot


Imorgon blir det mys med bara oss tre. Mamma ska laga helstekt oxfilé med hasselbackspotatis och vitlökssmör. Till efterrätt blir det pannacotta med massor av god frukt! Får väl se om jag vågar mig på det.. Gott Nytt År allihopa!

Hur ska ni fira morgondagen?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska bara vara hemma med mamma o pappa, äta gott o busa massa :). Det ryktas om att det blir glass till efterrätt imorgon, det tycker jag är såå gott! Vi ses nästa år Vilmer! Kram

Anonym sa...

Ååå va mysigt! Hoppas ni får en toppen kväll..Vi ska på fest knappt 5 min hemifrån, perfekt! Nära å bra hem! Gott nytt på er. Kram Ebba

Anonym sa...

Vi ska fira med pappas kusiner i Marieholm. Där är lite barn också så det ska bli kul att busa med dom. Ha en bra nyårsafton så ses vi säkert nästa år! Kram LOWA

Anonym sa...

Imorgon är det farfars födelsedag så vi ska börja dagen med att fira han. och i kväll så har jag gjort en big size biskvi som farfar ska få smaska på i morgon. sen kommer det en kompis å hämtar mig å då bär det av till lse där det blir middag å sälskaps spel kväll så en lungn å skön nyårs afton ser jag fram emot. farfar å elisabeth får besök av joes å dom ska oxå äta pannacotta till dessert kan jag avslöja. vi alla här hemma i Hällnäs önskar dig och dina föräldrar ett riktigt gott slut på det gammla året och ett ännu bättre 2009! massa pussar å kramar från faster

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Vi ska på middag hemma hos pappas kusin med familj. Mamma ska jobba sen på natten och förlösa den första bebisen 2009 :-) så jag och pappa får kolla på raketerna själv...Men jag tror faktiskt att jag somnar innan tolvslaget för jag är ju aldrig uppe så länge annars!
GOTT NYTT ÅR!
KRAM Astrid m familj

Anonym sa...

Gott nytt år!
Hoppas ni får en toppen nyårsafton

Kram madde,