torsdag 4 december 2008

15 månader!





Jag fick en present av mamma idag eftersom jag blir 15 månader! Det var ett par byxor och en body som ni kan se på fotona. Nu ikväll hämtade vi grannflickan Maja på dagis, det var lika spännande som sist. Vi hämtade henne lite tidigare så att vi skulle hinna leka lite innan hennes mamma kom hem från jobb. Vi lekte och lekte och hörde inte att det ringde på dörren. Det var Majas mamma som ringde på men vi lyssnade ju på musik och hade fullt upp. Hon fick ringa hem till morfar (fastighetsägaren) för att få vårt hemnummer och som tur var så hörde pappa telefonen när hon ringde.

Jag åt middag tidigare än mamma och pappa idag så när dom skulle äta köttbullar, mos och lingon så ville jag också ha. Men bara lingon! Jag åt flera skedar men sen sa mamma att det fick vara nog. Nu ska jag varva ner lite och sen blir det sängen framåt åtta.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på den månadsdag!! Vilken söting du är! Kram Jenny & Ebba

Unknown sa...

Grattis fætter på 15 månaders dagen! Låter kul med musik og lek. Vi kan ju också leka nær vi træffas næsta vecka. Jag blev ju 11 månader i måndags, så nu ær dær mindre æn 1 månad till jag blir 1 år. Jag trænar på att gå varje dag och det blir mer och mer, men ibland mesar jag lite, du vet ju sækert hur det ær:) Vet i allafall att mina førældrar hoppas att jag går snart.
Kram Oliver.

Anonym sa...

Oooohh! vad besviken jag blev när du inte kom igår kväll, men det var säkert roligare att leka med Maja än med mormor. Men ett stort GRATTIS på 15-månadersdagen och hoppas att vi snart ses.
Älskar dig lillplutten säger mormor!