tisdag 16 december 2008

Julgran!


I eftermiddags kom mormor och morfar med en julgran åt oss. Vi hade ingen gran förra året så det ska bli spännande att ha en hemma i år. Mormor och morfar hade så klart en förra året, likaså farfar och Elisabeth men jag var ju så liten då. Just nu står den på balkongen i sitt nät, hoppas den är fin och yvig när vi tar in den i helgen.


Imorgon ska jag och mamma på julfest/avslutning på öppna förskolan. Vi ska få tomtegröt och så ska tomten komma har vi hört, det blir spännande. Alma och Maja har också anmält sig, får se om där kommer fler som jag känner.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad kul med julgran! Vi ska ut och hugga en julgran på lørdag så jag hoppas att vi hittar en fin en. Mormor og morfar ska ju følga med och uppleva von Eybens julgrans tradition och då får de en liten present med till dig som du kan hænga i granen:) en helt personlig liten sak køpt av moster!
kram från Oliver og moster Mia.
ps. jag hade også velat følga med på julfest vi hade ju så skoj på lucia festen.