söndag 21 december 2008

Helgen!



Igår ringde vår granne Sara på dörren, med sig hade hon Maja och en present till mig! Jag fick ett stort pepparkakshjärta som det stod Vilmer på, jättefint! Tack så mycket! Det gick inte lång stund innan jag hade börjat knapra på det, men som tur är var det ju stort så jag har halva kvar ungefär.


Mamma gjorde kroppkakor igår som vi ska ha med på julafton till julbordet. Man äter det med smör och lingonsylt, får väl se om jag vågar smaka..


Idag gick hela familjen till Granet för att leka, det var ett bra tag sen vi var där. Jag grävde lite, åkte cykelsnurran, gungade på gungbrädan och åkte rutschkana. Superkul! Efter vi lekt gick vi hem till mormor och morfar. Jag busade runt som vanligt, spelade lite gitarr och åt mormors goda knaperkakor! Som tur är bakade hon fler idag för där var inte många kvar i burken. Jag vet exakt vilken burk dom ligger i, erbjuder mormor någon annan kakburk så vill jag inte ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så min älskade Vilmer nu finns det gott om nya knaperkakor till dig! Längtar till vi ses på Julafton!
Puss från mormor