onsdag 1 april 2009

Sol sol sol!

Vilket härligt väder vi har haft idag. I morse var det dock lite disigt och regn i luften men efter lunch blev det bättre och bättre. Nu ikväll var vi ute och gick en runda, det var ca 10 grader i luften och solen sken. Vi gick hem till mormor och morfars trädgård för att leka lite. Mormor satt på trappan och solade sig lite, det såg skönt ut. Hon plockade fram morbrors gamla traktor som jag trampade runt på, med hjälp av pappa. Jag lekte en bra stund ute och sen gick jag in och fick lite russin, mums! Nu har jag druckit välling och om en stund blir det dags för sängen. Imorgon ska vi ha påskfest på dagis, vi ska äta påsklunch och leka lekar. Hoppas det blir skoj!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Visst är det härligt nu när vårvärmen kommer så du kan vara ute och leka mera. Vad gott det hörs med påsklunch, jag blir riktigt avundsjuk. Vi har också haft fint väder här -3 nu tidigt på morgonen, men tyvärr så skulle vi få mera snö fram på eftermiddagen. Här blir det en lugn
dag för Honey och mig, vi har varit uppe tidigt för Elisabeth har åkt med första flyget till Stockholm på konferens över dagen.
I morgon får du väl ha pappa hemma som vanligt. Ha det så bra.
Kramar Farfar