måndag 30 mars 2009

Frisk!?


Idag har jag inte haft feber på hela dagen! Det blir dagis imorgon alltså, jippie! Idag var jag och mamma ute en sväng på förmiddagen, sen vilade vi lite också innan pappa vaknade till liv. Vi gick en runda bort till mormor och morfar, jag gick lite ute i trädgården men ganska snart ville jag in och träffa morfar och morbror som var hemma. Mormor kom lite senare, när hon slutat jobba. Jag körde runt på min Bobby car och ville inte alls ta på mig när vi skulle gå. Jag får komma och leka en annan dag i stället. Vi hade ingen middag hemma så vi gick till China palace för att äta. Jag åt en halv burk med spagetti och köttfärssås men när jag fick syn på mammas och pappas mat ville jag ha det i stället. Jag åt MYCKET ris för att vara mig och så smaka jag lite kyckling och currysås. Mums! Nu läser jag och pappa bok, lite nedvärvning innan läggdags.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Härligt härligt att du äntligen är frisk igen, jag har längtat efter att få höra det från dig. Det måste vara jättekul att få komma till dagis och träffa kompisar och leka dom. Såg att ni skulle få 10 gr. varmt lyckostar jag längtar också efter värmen, men den kommer även hit längre fram. Så ska du ha en bra dag, vi får höras.
Kram Farfar

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Äntligen dags för dagis igen alltså. Kul att träffa alla kompisar igen och leka och busa med dem. Hoppas du får en bra dag på dagis. Vad är det för böcker du pch pappa läser på kvällarna? När jag var liten läste alltid mina föräldrar Pelle Svanslös för mig. En liten rolig katt det.

En STOR kram till dig och hela din familj.
KRAM Anneli