lördag 18 april 2009

Dagens övningar!

Idag vaknade jag tidigt, för tidigt enligt mina föräldrar. Mest på grund av att jag sovit i deras säng hela natten och varit väldigt orolig så dom har inte fått sova mycket. Kl 05.40 steg vi alla upp och tittade på Teletubbies och jag fick välling. Jag vaknar nog för att jag är hungrig, det tror mamma i alla fall. Jag har ätit dåligt med middag dom senaste dagarna och igår såg mamma varför jag inte vill äta. Blåsor! Jag har fullt med små blåsor på tungan, klart att det gör ont att äta då. Jag blir sur och ledsen på snuttefilten också eftersom jag inte kan suga riktigt på den heller. Aj aj!

Nu ska mamma ordna lite matsäck åt oss alla, sen ska vi cykla till Karlslund tror jag. Vi har inte varit där på väldigt länge. Hoppas djuren är ute och att lekplatsen är rolig! Sist vi var där höll dom på att renovera den. När vi kommer hem blir det middagsvila, kanske för oss alla och sen måste vi städa lite eftersom vi ska ha gäster ikväll!

Hoppas ni får en bra dag allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var oxå uppe tidigt idag, tom lite tidigare än dig men efter ca 2 h lyckades mamma få mig å nanna igen. Vid 09.30 fick pappa väcka oss för idag står det gröningen på schemat. Hoppas det inte blåser för mycket i hbg bara. Ha så skoj i karlsund! Kram Ebba