tisdag 7 april 2009

Utslag på kroppen..

Nu i eftermiddag var vi en sväng nere på BVC hos Carina så att hon kunde titta på mina prickar. Jag har fullt med prickar på magen och rumpan som kliar! Jag kan inte sova ordentligt eftersom jag ligger och kliar och river nätterna igenom. Carina sa att det var prickar som kom på grund av att jag varit sjuk så mycket den senaste tiden så att min kropp är "nedgången" och reagerar på detta viset. Mamma och pappa ska smörja mig med hydrokortisonsalva och förhoppningsvis kliar det inte så mycket då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Viket elände med kliande prickar, men vi hoppas att dom försvinner fort. När du nu ska åka till Oliver och leka, så är det skoj om du är pigg. Jag vill passa på och önska er alla en riktigt Glad Påsk.
Vi får hoppas att vädret blir fint,
igår snöade det och plogbilen var i farten utanför oss.
Vi får höras något på telefonen.
Kramar till er från oss.
Farfar

Anonym sa...

Hoppas prickarna försvinner snart. Inte kul när de kliar ju. Kram Ebba

Anonym sa...

Ojdå, det låter ju trist med prickar! Se nu till att vara frisk framöver så du kan gå på dagis och busa som vanligt!
Kram Kram Astrid