söndag 5 april 2009

Städa och dona!

Så här snygg blev sängen med nya sängkläder och kuddar!
Jag inviger nya mattan!

Mamma har gått an som tusan här hemma hela morgonen, hon började redan halv åtta med att städa mitt rum. Eftersom jag fått lite nya saker så var det lika bra att städa ordentligt först innan vi plockade fram det nya. Det blev superfint! Sen har mamma städat i köket också, putsat och torkat och sorterat ut gamla saker som inte behövs. Vi får dammsuga lite senare när pappa vaknat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser riktigt mysigt ut med nya sänglakan... Jag längtar tills pappa har gjort vid mitt rum så jag oxå kan få ny säng :) Kram Ebba

Unknown sa...

Vad fint ditt rum ser ut, det vill jag gærna komma og titta nærmare på snart. Och leka på så klart! Jag har haft besøk av Mads og Emma idag så det har varit full fart på hela eftermiddagen. Vi var också ute i trædgården og lekte, skønt att vi kan det. Jag længtar till ni kommer hit på fredag så vi kan leka og så hoppas vi att vædret ær bra så vi kan vara ute då också. Jag har fått en leksaks græsklippare og den ær rolig att gå runt med. Vi ses om några dagar. Ha det bra tills dess. Kramar från fætter.