onsdag 29 april 2009

Strålande sol!

Just nu kl 18 har vi 19 grader i skuggan, inte dåligt va? Solen har strålat hela dagen! När mamma och pappa hämtade mig på dagis (mamma slutade lite tidigare) satt vi ute och åt mellis. Vi cyklade hem och bytte kläder sen gav vi oss ner på stan. Jag fick gå en hel del själv, men ibland blir det lite farligt när jag sticker på ett helt annat håll än vad mamma och pappa vill. Jag och pappa gick till lekplatsen bakom teatern medan mamma gick in på Lindex för att hitta lite shorts till mig. Lika bra att rusta upp sommargarderoben! Dessa fina shorts fick jag och en t-shirt:


Efter att jag åkt rutschbanan flera flera gånger gick vi till Tychos uteservering för att äta lite. Mamma och pappa trodde inte att jag skulle vilja ha middag (jag äter ju ganska dåligt med middag hemma) men tro det eller ej, jag åt hela burken med spagetti och köttfärssås! Det var nog för att jag fick äta själv direkt ur burken, det är ju lite mer spännande och utmanande än att få det serverat på en tallrik. Jag åt även en halv vitlöksbrödskiva och massa pommes. Dom sistnämnda doppade jag i vatten och åt.. När vi kom hem tog jag ett bad, man blir ganska lortig av att leka ute på dagis varje dag!

Foto från igår när vi fikade på balkongen. I brist på balkongmöbler får man ta det man har..


Inga kommentarer: