onsdag 22 april 2009

Lekt med Alicia!

Idag har jag äntligen lekt med Alicia! När mamma hämtat mig på dagis var Alicia och Malin också där, det var roligt att se dom. Jag var lite blyg först men det ordnade till sig under tiden vi lekte. Vi gick till lekplatsen mitt emot Kvantum. Ingen av oss hade varit där innan men där fanns både gungor och snurrgrejor så vi höll oss sysselsatta. Alicia gungade nästan hela tiden vi var där medan jag satt på snurran. Efter ca en timme gick vi till Kvantum och handlade lite innan vi började gå hemåt. Både jag och Alicia var ganska trötta så det var nog bra att vi begav oss hem. Väl hemma pratade jag i telefon med mormor och efter en stund ringde det på dörren. Och där var ju mormor! Hon saknade mig så hon var tvungen att komma och träffa mig.

Mamma och pappa var på MVC innan idag och tittade på mitt syskon. Allt såg jättebra ut och bebisen är lite större än vad jag var vid samma tidpunkt i mammas mage. H*n väger 2051 gram och ligger på -4%. Jag var ju ganska liten och låg på -13%.

3 kommentarer:

Astrid och Greta sa...

Men åh vad man blir nyfiken på det bor för en liten där inne...Du kanske kan råka försäga dig :-)
KRAM Maria

mormor Christine sa...

Hej Mormors älkade lilleman!
Det var verkligen en vitamininjektion att få krama och pussa dig igår, saknar dig jättemycket när vi inte träffas på några dagar. Men på lördag ses vi!
Puss från mormor

mormor Christine sa...

Hej igen! Det ska stå älskade och inget annat, Vilmer!
Kramis mormor