tisdag 21 april 2009

Idag..

På väg mot gungan
Gung gung på Granet
Råa makaroner? Nej, mamma har lagt några kex i den tomma asken!
Jag pratar med pappa som är på jobb. Jag älskar att prata i telefon!

Idag har jag hunnit med en hel del! I morse när jag och pappa vaknade så fick jag välling och sen tog jag ett bad. Det gick bra ändå till pappa skulle tvåla in och skölja av mig, det är jag inte så glad för. Efteråt smorde pappa in mig med kräm eftersom jag är torr och ligger och kliar mig på magen och rumpan om nätterna. Hoppas det hjälper annars får vi kolla upp det helt enkelt. Innan dagis var jag på Granet och lekte, jag gungade som vanligt för det är så kul! På dagis gick det bra förutom att jag äter dåligt. Det gör jag hemma också, mamma och pappa hoppas att det bara är en liten fas jag går igenom. När mamma hämtade mig efter jobb cyklade vi till Plorren och lekte lite. Jag gungade, åkte på en snurrig grej och gungade på nyckelpigan och hästen. När jag lekt klart cyklade vi ner till stan, vi skulle äta pizza! Jag åt faktiskt ganska bra, men vem gör inte det när det serveras pizza? Hemma mös jag och mamma, vi tog det lugnt med lite barnprogram och välling. Nu ska jag snart i säng. Imorgon slutar mamma tidigare, hon ska först på ultraljud för att titta på mitt syskon och sen kommer hon och hämtar mig efter det vid 14-tiden. Då ska vi förhoppningsvis träffa Alicia och Malin!

1 kommentar:

Anonym sa...

så spännande att mamma ska få se ditt lilla syskon idag glädjer mig till att höra skvaller om vikt å sånt =0) jag måste säga vilmer att vi är ganska lika jag å du, din faster gillar nämligen oxå å prata i telefon... du kan juh fårga farfar hur lycklig han var i bland när telefonräkningen kom hehe det är tur han tycker om oss ändå =0) nää, nu har jag slutat för snart 5timmar sen man har haft så mycket plugg å göra så suttit kvar på skolan men nu ska jag ta och smita hem ville bara titta in till dig först å ge dig en jätte puss!=) massa pussar från faster