tisdag 14 april 2009

Ute på dagis!

Idag har vi varit ute mycket på dagis. Vi var ute både i förmiddags innan lunch och i eftermiddags när vi skulle äta mellis. Pappa kom och hämtade mig när jag satt och åt min macka så han fick snällt vänta lite på mig. Vi var hemma en kort sväng och sen cyklade vi till Granet och där gungade jag jättelänge. Pappa sa att det var kö till gungorna och att andra barn ville gunga men jag protesterade. Jag ville gunga! Jag och pappa kom hem samtidigt som mamma och när jag såg henne sprang jag fram och gav henne en puss, hon blev jätteglad! Ikväll har vi läst lite böcker och nu ska jag sova. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hjärtat! jaa, nog förstår jag att mamma blev glad när du kom löpande med en jätte puss, du är en riktig charmör vilmer =0) så mysigt att du fått vara ute mycket nu när det börjar bli vår å härligt. så du gillar att gunga det kan jag ju förstå det är juh rätt så spännande gillar du å gunga högt oxå eller tycker du som jag att högt är lite otäckt? Faster håller på å strular med sina ansökningar till skolan som hon vill gå så vi får väl se om jag får söka än fast ansökan blir lite sen, man måste ha massa papper från olika ställen att sända in och det tar lite tid att få dom så då blir ansökan sen men du får hålla tummarna för mig för jag vill juh verkligen ta mig in på den här skolan! vad vill du bli när du blir stor Vilmer? nää, nu ska jag ta och sätta lite fart här hemma. saknar dig hjärtat! massa pussar från faster