fredag 3 april 2009

Bilder från morgonen!



2 kommentarer:

mormor Christine sa...

Hej gullunge!
Ser gott ut med banan, jag ska snart också äta en! Tack för igår, hoppas du kunde sova skönt efter att ha varit ute hela dagen!
Vill du hälsa till mamma och gratulera henne till körkortet från fam Patriksson. Duktigt jobbat! säger dem. Glöm inte gratta din onkel Jacob idag på hans födelsedag! Puss och kram från mormor!

Anonym sa...

Du är så fantasktisk söt vilmer, en faster kan inte vara stoltare än vad jag är! ville bara säga att jag saknar dig och hälsa grattis till mamma för att hon har tagit körkortet, farfar ringde och berättade det för mig så kul att både mamma å pappa nu är klara med körkortet eller hur? å visst har dom vart duktiga?!!!! nää, nu måste jag skynda mig snart börjar nästa lektion! massa pussar till dig vilmer från faster