fredag 1 augusti 2008

Sista dagarna med farfar och Elisabeth!







I förrgår var vi på stranden en liten stund. Vi gick dit ganska tidigt och efter en stund kom farfar och Elisabeth också dit. Vi fikade lite, lekte i sanden och kände på vattnet. Efter en stund gick vi en runda och då somnade jag, under tiden jag sov åt dom vuxna lunch på Madde´s. Efter lunchen gick farfar och Elisabeth till sitt hotell och vi gick hem. På kvällen tittade vi in en stund på deras hotell, superfint var det! Och som vanligt när en dörr står öppen så ska jag ut. Men eftersom det var dörren ut till balkongen så fick mamma fullt upp med att hålla mig kvar inne på rummet, det var inte ett bra ställe för en bebis att vara själv på. Vi gick ner på stan sen för att äta, det blev middag på Speakers corner. Jag fick burkmat vilket jag var ganska nöjd med. Igår gjorde vi inte så mycket på dagen men på kvällen var vi allihopa hemma hos mormor och morfar för att äta middag och ha trevligt.

Farfar och Elisabeth - det var jättekul att ni kom ner och hälsade på oss, det får ni gärna göra igen! Självklart hoppas vi att vi kan komma upp och hälsa på hos er också!

Stor kram från oss alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilka härliga dagar du verkar ha haft med farfar och elisabeth. och vilket härligt väder ni ser uta att ha haft oxå =0) jag,farmor och cribba har varit i stugan på malmön i en vecka det e så himla underbart där ute! hoppas att ni oxå kan följa med dit någongång! nää, u ska faster fortsätta att leta lägenheter på nätet måste passa på när datorn är ledig hela dagen, farmor å cribba å hundarna är ute och plockar svamp. igår var jag oxå med och vi plockade kantareller det var lite tidigt ännu men vi fick en halv stor ica påse med kantareller mmmm så gott!
sköt om dig skatten å hälsa mamma å pappa! puss från faster

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Du verkar ha haft några toppenbra dagar med farfar och Elisabeth. Busat, åkt båt, badat och skrattat.
Hoppas du får träffa dem snart igen.

Och hoppas att vi ses snart, var ju länge sedan nu.
Kram Anneli