torsdag 28 augusti 2008

Rita och promenera!


Igår fick jag prova att rita lite med kritor (mamma blev inspirerad av Lowa), jag tyckte det var kul en stund men sen blev jag less. Men det blev ett litet konstverk i alla fall. Idag har jag testat att gå själv lite mer. Först tog jag 2-3 steg och efter en stund blev det 5 steg och sen ökade jag lite mer till 7 steg. Mamma och pappa försökte fånga det på bild, det blev lite suddiga foto men ni ser nog att jag tar mig framåt va?

Är ni beredda?

o hej..
..o hå..
koncentration..
..till tusen
snart framme..
..Yes!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, kolla... så duktig du e :0)
Jag fick ju se lite prov på din "gång" redan igår.
Snart "har du det" liksom.

Ha en forsatt bra dag
Kram Anneli

Anonym sa...

Wow va duktig du e Vilmer!! Jag har precis lärt mig å sitta och ställa mig på alla fyra. Kram Ebba

Anonym sa...

gud vad duktig du är skatten snart springer du som en gasell där hemma, kan ju se att det verkligen inte e långt borta nu! du e så duktig!!!!!!! men glöm bara inte bort att andas när du konsentrerar dig så ;) saknar dig å dina föräldrar massa! snart har fasters första vecka i skolan gått och hon vet inte riktigt hur det känns =0) hade heldre följt med dig på alla dina äventyr hehe
många pussar från faster

Anonym sa...

Hej Vilmer!! Så duktig du är, då kanske vi får se ett prov på onsdag på rytmiken. Visst är det kul och gå?? :-)
Kram Alicia & Malin

Anonym sa...

Hej Vilmer!
Det är roligt att se det gååår framåt för dig och vad duktig du är. Nu ska jag berätta det för Joe & Eva då vi träffar dom på surströmming i deras stuga i helgen. Då du blir större ska du få smaka på denna fantastiska norrlänska delikatess. Ha en bra helg tillsammans med dina föräldrar.
Kram farfar