måndag 11 augusti 2008

Slappedag!

Det blir inget långt inlägg idag eftersom jag inte gjort något speciellt. Vi har varit hemma i stort sett hela dagen. Jag somnade sent när jag skulle sova min dagliga lur, somnade inte förrän efter halv ett! Medan jag sov gick mamma till körskolan för att köra, det var längesen mina föräldrar körde eftersom körskolan haft semesterstängt. Jag sov i över en och en halvtimme och då fick pappa väcka mig eftersom pappa också skulle köra idag. Lektionerna var precis efter varandra så jag och pappa var tvungna att gå till körskolan så att pappa hann dit i tid och så fick mamma "ta över" mig. Mamma och jag gick till City Gross för att handla lite till middagen ikväll och när vi kom hem var morfar på vår balkong. Det var dags att bättra på färgen lite på dörren och runt fönsterna. Jag ville helst vara där ute och hjälpa till men det fick jag inte. Istället åt mamma och jag mellanmål. Lite fruktpuré och så fick jag smaka en sur frukt, liknade en apelsin fast den var lite mindre. Mamma skrattade åt mig för jag gjorde så konstiga miner. När pappa kom hem gjorde vi middag och sen lekte vi innan det var dags för välling, snuttefilt och sängen.

Imorgon ska vi träffa Malin och Alicia, det ska bli kul!

Inga kommentarer: