fredag 22 augusti 2008

Besök hos Emili!



Idag vaknade jag tidigt efter en lite orolig natt (har fler tänder på gång), jag fick välling och så tittade jag och mamma på Teletubbies. Vid halv tio tog vi på oss och gick ner på City Gross där vi handlade lite fika och en blombukett till Emili. Vi skulle hälsa på hemma hos henne direkt efter att vi handlat. Stackars Emili var hemma från jobb eftersom hon sträckt ryggen. Jag var lite blyg i början men sen började jag undersöka allt, precis som jag brukar göra. Speciellt fjärrkontrollen till tvn är rolig.. Vi fikade lite och mamma och Emili pratade en massa. Jag åt lunch innan vi gick och tio minuter efter att vi gått somnade jag i vagnen. När jag vaknade var jag hemma hos mormor och morfar som var hemma på lunch. Jag var gnällig och hängde mest på mamma hela tiden. Dumma dumma tänder som gör ont! Imorgon ska jag vara med mormor och morfar, jag ska till och med sova hemma hos dom. Mamma och pappa ska åka iväg och mysa lite på egen hand. Det är första gången som jag ska vara borta en hel natt utan mina föräldrar, men det ska nog gå bra.

Vi ses imorgon mormor och morfar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Ja visst e det dumt med dom där tänderna. Men dom e rätt bra och ha också :0) Så du ska hem till mormor och morfar helgen. Ni kommer ha det SÅ bra tillsammans. Ni kommer leka jättemycket, skratta, busa och bara ha det bra. Du får hälsa till mormor och morfar från mig.

Ha nu en mysig helg.
Kram Anneli

Anonym sa...

du e bara för underbar skatten!!!! det kommer snart ett paket på posten till dig men det ska juh inte öppnas förns den 4e sept på din stora dag =0) jaan nu e det bara två dagar kvar tills faster ska till skolan för första gången på många många år och jag kan erkänna att hon e rätt nervös... hoppas att du haft en jätte härlig å mysig dag å kväll oxå med morfar å mormor! saknar dig! puss från faster

Anonym sa...

Hej vännen ,det är ett tag sen jag hann skriva till dig eftersom vi renoverat lite i huset. Men nu är det klart. Jag ser at din sommar varit skön och att du hunnit med att hitta på en hel del. Själv har jag ledigt 1 vecka till innan jag börjar mitt nya jobb och jag håller med faster Emma om att det är lite nervöst.I går kväll var majje och farmor Carina här på middag, Cribba jobbade.Sköt om dig nu och hälsa mamma och pappa ps hoppas att dom hade en mysig helg och att du hade det bra hos mormor och morfar fast det är jag övertygad om att du hade kramar från Jannice med familj