söndag 24 augusti 2008

Sova borta!



Igår efter min sovstund gick mamma, pappa och jag hemma till mormor och morfar. Mamma och pappa skulle åka iväg och ta hand om varandra så mormor och morfar skulle passa mig. När mamma och pappa gått iväg fick jag lite gröt och sen var det dags att åka till Slottscaféet. Gammelmormor har fyllt år så hon skulle bjuda på fika där. När jag kom dit började jag storgråta, där var så många människor som jag inte träffar så ofta. Jag fick min snuttefilt och efter det gick det bara bra. Gammelmoster, Alve, gammelmorbror, Anne, mammas kusin Caroline och hennes man Micke var där med alla mina nästkusiner och så var det ju gammelmormor, mormor, morfar, morbror Hampus och jag! Senare på kvällen fick jag middag och sen välling när jag skulle sova.


Imorse vaknade jag lite över sju och vid halv tolv kom mamma och pappa och hämtade mig. Jag blev jätteglad av att se dom!

Tack mormor och morfar för en supermysig helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så duktig du är som både kan sova borta och följa med på stor kalas! Det kan man kalla en stooor pojke =0)Förstår att mamma å pappa saknade dig då dom var borta på sin lilla mys tripp men gud vad härligt för dom att mormor och morfar var snälla och var barnvakt så att dom fick åka bort lite, det var dom verkligen värda =0) idag har faster haft sin första dag i skolan och det gick väl så där =0( valde ju att läsa i luleå för att få läsa media men nu visar det sig att om jag vill läsa media så måste jag läsa ett år extra... å det känns dumt att läsa ett helt år extra bara för en liten kurs... så jag ska börja bara med ett år och om jag känner efter vart att jag vierkligen vill ha median så får jag ta ett år extra då! ta nu hand om mamma å pappa och hälsa dom från mig! stoor kram från faster

Anonym sa...

Hej mormors o morfars gullunge! Det var jättehärligt att ha dig för oss själv en helg och du var hur duktig som helst. Vi hade roligt tillsammans alla 3 och det kan vi göra om fler gånger. Nu ska mormor och morfar snart in och passa kusin Oliver i Köpenhamn så det var bra träning för oss. Vi älskar dig Vilmer Puss från mormor o morfar