fredag 8 augusti 2008

En tur till Karlslund!




Vi visste inte riktigt om vi vågade oss ut idag eftersom det var lovat regn, men vi gjorde ett försök och det lyckades. Vi styrde stegen, eller jag åkte ju vagn, mot Karslund för att titta på djuren. Det var första gången som pappa var där och han tyckte det var så lugnt och skönt, men så kommer han också från dom norrländska skogarna. Vi tittade på grisarna, kaninerna, getterna och korna som var där. Men mest av allt promenerade jag och pappa runt på gräset, vi försökte hinna ikapp en fågel men det gick inte så bra. Nu i eftermiddag öser regnet ner så det lär väl bli en mysig kväll hemma.

Förresten så kom min åttonde tand för några dagar sen och mamma och pappa har så smått börjat locka mig att ta några steg själv. Jag har tagit två stycken mellan mamma och pappa, men efter ett par gånger så vet jag ju vad dom försöker med så då vägrar jag stå upp!

Ha en mysig fredag!

Kram// Vilmer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!! Jasså du har oxå börjat promenera nu...då kan vi snart springa ihopa. :-)
Vi ses nån dag så vi kan leka lite, det var ju ett tag sen nu.
Kram Alicia

Vilmer & Melker sa...

Jag går ju inte så många steg, är lite feg än så länge.. vill helst hålla i alla fall i någons finger ;) men förhoppningsvis lossnar det snart, då kan vi springa ihop =)