måndag 25 augusti 2008

Ute-dag!

Äter köttbullar, makaroner och grönsaker till lunch
Vi gick ut för att jag skulle sova, men jag ville inte
Mamma
Pappa
Varför sova när man kan promenera?
Hänger du med pappa?
Efter sovstunden hemma så gav vi oss ut igen
Det blev en rolig gungtur i Wrangelska parken
På hästen kan man ju också gunga

Idag har vi varit ute nästan hela dagen. En gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen och ytterligare en gång efter att jag ätit middag. Pappa har varit ledig från jobb idag så alla tre har kunnat mysa tillsammans. Förresten så har jag tagit tre steg helt själv idag! Snart kanske det lossnar helt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!! Vad du är duktig. Ja då kan du och jag snart springa runt. Vi ses en dag och hälsa mamma och pappa.
Kram Alicia

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Du är ju hur duktig som helst. Tänk sen när du kan gå helt själv då kan du jaga mamma och pappa runt runt där hemma i lägenheten.

Så mycket roliga saker ni hittar på hela dagarna. Gungar, e ute och promenerar och bara skrattar.
Hoppas vi ses snart igen.

STOR kram till dig och hela din familj.
Kram Anneli

Anonym sa...

Jag har sagt det förr men jag säger det igen, du är underbar vilmer!!!!! skrattar så, då jag tittar på dina bilder å ser hur kul du har det! du skrattar alltid å är såååå söt!!!!
Puss från faster

Unknown sa...

Hej mosters lilla, snart stora, ælskling! Du e ju bara så fantastisk. Længtar till vi ses næsta vecka. Och gissa vem som får fødelsedags presenter då??!! :) stor kram från moster Mia