lördag 9 augusti 2008

Mysdag med pappa!

Mamma skulle på stan idag och fika med sin kompis Emili och då skulle ju jag och pappa mysa. Vi gick en promenad runt kolonierna vid Citadellet och lite vid havet. Jag somnade efter en stund och då passade pappa på att fotografera lite med sin kamera. Jag vaknade när pappa tog in vagnen i trappan och det passade bra eftersom han skulle bära upp mig till lägenheten, jag brukar vakna då ändå. Vi lekte lite och så fick jag mellanmål och efter ett tag kom mamma och Emili. Jag visade Emili hur man klättrar upp i soffan och så fick hon känna på hur stark jag är och vilken vilja jag har när jag bestämt mig för något.

Jag och Emili

Mamma tackar Emili för en jättetrevlig dag!


Jag fick låna mammas diadem idag.. fint va?


Imorgon blir det pannkakor hemma hos mormor och morfar, mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för titten igår gull-unge! Hoppas du somnade gott igår kväll för du är så full av liv och lust hela tiden så du blir trött av det. Mormor bara älskar ditt skratt det är så ljuvligt att jag blir riktigt tårögd av det. Älskar dig! Stor kram och puss!

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Så fin du blev i mammas diadem :0)

Du och pappa har ju haft en riktigt mysig dag. Också läste jag att ni har varit och tittat på djuren i Karlslund igen. Låter som att ni kan gå runt där i timmar och titta. Nästan som julafton för dig...

Du får ha det så bra.
STOR KRAM till dig, mamma och pappa.
KRAM anneli