fredag 15 augusti 2008

OS på tv!


Ja, då händer det inte mycket här. Igår var Anneli på besök, vi lekte lite och så var vi ute och gick en runda. Idag har det inte hänt så mycket heller, en sväng till City Gross för att handla och så fick jag promenera sista biten hem. Det var ganska jobbigt men jag måste ju öva till jag själv kan gå utan att hålla handen. Mamma och pappa tjoar och tjimmar så fort jag står själv på golvet, dom är stolta över mig och klappar i händerna och pussar på mig. Dom är lite tokiga mina föräldrar! Men ibland applåderar jag mig själv också, för visst är jag ganska duktig?

Jag somnade sent igår så jag ska lägga mig nu för jag är så trött!

Trevlig helg allihopa! Imorgon ska jag leka med Oliver!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Tack för igår. Det var kul att leka och busa också får jag tacka för dansen. Du e ju så duktig, du har rytmen i dig liksom :0) Du får ha en rolig helg med Oliver. Ni kommer säkert hitta på många roliga saker.

Stor kram till dig och din mamma och pappa.
Trevlig Helg.
Kram Anneli

Anonym sa...

hej söta!
det är så roligt att förlja din blogg och dina äventyr! du ser ut att ha det helt underbart i alla fall. här är allt bara bra oxå jag är hos farmor å cribba nu å i kväll skall vi äta kräftor å surströmming maje kommer oxå hit, jannice med familj var tyvärr upptagna denna helg så där har vi det innestående så att vi kan träffas å äta! men efter helgen så ska jag upp till farfar å elisabet å hälsa på för sen är det inte många dagar innan faster åker upp till luleå för skolan börjar nästa måndag... kan erkänna att faster känner sig lite nervös till att återgå till skolbänken men tycker samtidigt att det ska bli väldigt kul oxå! hoppas verkligen vi kan ses snart skatten saknar dig å dina föräldrar tok mycket! stoor kram till er alla från faster