tisdag 12 augusti 2008

Mammagruppsträff och hemmabus!




I förmiddags gick jag och mamma till Crepe House en snabbis för att träffa mammagruppen och alla bebisar. Eller bebisar, nu börjar vi alla likna små barn. Det var äckligt varmt där inne och mammas chokladboll var gammal och bara smulades sönder.. bläh! Jag fick burkmat till lunch, sen lekte jag lite med Maja och Alex innan mamma bestämde sig för att gå. Jag var ju så trött så trött. Liam, William och Alma var också med idag. Tyvärr hade mamma inte med sig någon kamera. Egentligen skulle vi träffat Malin och Alicia idag, men Alicia hann somna hemma innan Malin kom iväg så vi bestämde oss för att träffas imorgon. Istället kom pappa och mötte oss, jag hade redan somnat då. Det blev lunch och lite glass för mina föräldrar. När jag vaknade var vi hemma hos mormor och morfar. Morfar var hemma på lunch så jag busade lite med honom innan han skulle iväg och jobba. Sen tittade vi på matchen mellan Sverige och Kanada i fotboll, eller jag lekte mest. Efter matchen gick vi hem och jag åt en jättestor burk med mat till middag. Mamma har börjat köpa 1 års burkarna nu och vissa maträtter finns i större burkar än vanligt. Jag slukar allt! När jag ätit klart busade pappa med mig, han satte på mig mina hörselkåpor och kittlade mig på magen. När vi lekt en bra stund började Bolibumpa på tv så då fick jag snuttefilten och sen lutade jag mig mot mamma. Ibland är det skönt att mysa, men helst av allt busar jag ju!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej busunge!
Jag ser att du är så duktig på att äta, det är ju klart man blir hungrig av allt busande.Vilken härlig bild på dig i dina fina hörselkåpor samt det söta kortet av dig med mammas diadem. Sköt om er hela familgen. Farfar och Honey är inne kurar idag.(regnigt)Elisabeth är på konferans i Härnösand.
Kram farfar