onsdag 27 augusti 2008

Grattis Anneli!




Idag fyller Anneli 27 år så vi åkte hem till henne i Helsingborg för att fira henne lite. Pappa följde inte med eftersom han skulle jobba. Jag och mamma tog den gula bussen och för att jag inte skulle bli allt för uttråkad så gick vi en promenad en stund innan så jag somnade. Tyvärr var där ganska livat på bussen så jag sov bara 50 min. Brukar sova minst en timme och helst en och en halv timme. Som tur var så var jag glad när jag träffade Anneli och även hemma hos henne men väl hemma i Landskrona igen kom mitt griniga humör tillbaka. Hoppas verkligen den där tanden kommer fram snart! Vi fikade gott hos Anneli; bullar, russin, rån, majskrokar och banan. Jag skulle peta på och ta allt som stod framme och Anneli hade ju en hel del icke barnvänligt, men det plockade mamma bort. Sen kunde jag härja ordentligt. Visade mina färdigheter i gång också med ett par steg.

Tack för idag och grattis än en gång! Hoppas din kväll blir trevlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Tack för den fina presenten som jag fick. Ljusen brinner så fint just nu i de fina ljuslyktorna.
Det var riktigt kul att träffa dig och din mamma idag. Massor av skratt, bus, lek och promenader. Snart så går du själv när vi ska ut och promenera. Gå inte för snabbt bara för då hinner inte vi andra med :0)

Kvällen blev bra. Vi var och åt nere i norra hamnen (där vi var och gick idag), där var så många båtar att titta på.

Så än en gång STORT TACK för presenten och "alla grattis" som jag fått av dig och din familj idag.
Hoppas vi ses snart igen så vi får busa ännu lite mer.

STOR kram till dig från mig.
Du får ge en stor kram till mamma och pappa från mig.
KRAM Anneli