onsdag 13 augusti 2008

Lek med Alicia!

Jag och Alicia leker i sanden (Malins foto)

Idag var det äntligen dags att träffa Alicia! Vi träffades ju så ofta förut men det har varit dåligt med det på sistone. Våra mammor får skärpa sig, eller hur? Alicia sov när vi träffades och efter ett tag somnade jag också. Mamma och Malin bestämde sig för att äta lunch på 261 och där var vi när jag vaknade. Jag sov inte länge alls så när jag vaknade låg jag mest och mös i vagnen. Efter en stund gick vi till Wrangelska parken och lekte lite. Jag hade med mig en spade och en kratta som jag och Alicia samsades om. Vi gungade lite också men sen var jag ganska trött så vi gick hem. Tack för en rolig förmiddag!

På eftermiddagen gick vi hem till mormor och morfar. Jag har träffat dom ganska mycket nu den senaste tiden och det är så kul! Jag älskar att krypa runt i köket och utforska allt som finns där. Mormor hade köpt nya skor åt mig som jag skulle prova. Det var ett par låga skor och ett par kängor. Kängorna är lite stora men dom passar nog bra senare i höst. Jag hade på mig dom ett bra tag och stod jättestadigt själv långa stunder. Tack så mycket mormor! Jag busade med morfar som vanligt och så fick jag middag eftersom jag var superhungrig.

Inga kommentarer: