onsdag 14 maj 2008

Sjuk!

Banan eller snor?

Man kan va glad trots förkylning och dum hosta!

Det har varit dåligt med uppdatering på bloggen, men det är för att jag är sjuk. Jag och mamma har bara varit hemma de senaste dagarna, någon promenad har det blivit men inget mer. Igår missade vi föräldrarträffen på Slottscaféet och idag blev det ingen rytmik. Jag är så snorig och har en obehaglig hosta. Får hoppas att det går över snart för jag vill träffa mina kompisar!

Det blev lite foto ikväll när jag åt lite macka med banan på.. svårt att se vad som är banan och vad som är snor..!

Krya på dig Oliver!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig vännen.Kram Jannice med familj.

Ps Marcus har också en otäck hosta som jag hopppas hinner gå över innan vi ska till Turkiet men det är ju 5 veckor kvar så det vore ju attans om inte det fungerar.

Anonym sa...

krya på dig Vilmer! Kram Ebba

Unknown sa...

Du får också krya på dig Vilmer. Jag ær fortfarande jætte snorig og hostar jag också. Jættetråkigt. Hoppas verkligen att det går øver snart. Kram Oliver.