tisdag 6 maj 2008

Mina kompisar!



Igår träffade mamma och jag Malin och Alicia. Det var ett tag sen sist, men det är alltid lika kul! Vi träffades i Granet så jag och Alicia fick gunga lite och leka i sanden. Efter gungandet gick vi in till stan, jag somnade på vägen så jag missade glassätandet!

Idag var det babyträff med föräldrargruppen från BVC. Vi var hemma hos Madde och Ellie och dom bjöd på goda bullar och melon! Barnen som var där; Alma, Vilmer, Ella, Ellie, Alex, Adrian, Maja, William och så jag förstås. Vi lekte ett tag och sen var det dags att gå ut i fina vädret. Jag var jättetrött och somnade nästan direkt. Tydligen missade jag glassätandet idag igen! När vi barn sovit klart blev det lite tittande i affärer och sen var vi fyra mammor och barn som åt lunchbuffé på kinarestaurangen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vilmer.
Hoppas att allt är bra med dig och dina föräldrar. Ser att du har kul när du gungar! Jag tycker också att det är superkul. Var är bilden tagen? Ser ut att vara en mysig lekplats ni är på!
Kram Astrid

Anonym sa...

Hej igen!
Ja, i onsdags skulle mamma sova så jag fick vara hos mormor & morfar. Hon hade jobbat natt. Får hoppas att vi kan gå nästa vecka för det är väl inte så många gånger kvar?