torsdag 22 maj 2008

Pappa!



Idag fick pappa ledigt från jobb så efter att både mamma och pappa kört med körskolan gick vi ner på stan. Vi åt lunch på Speakers corner och sen gick vi en runda runt Citadellet och koloniområdet. När vi kom tillbaka in till centrum satte vi oss på 261 och fikade. Pappa "firade" sin lediga dag med en kall öl i solen och mamma firade att hon klarat uppskrivningen med en chokladboll!

Imorse när pappa var på körskolan gick jag och mamma till tandhygienisten. Hon tittade på mina tänder och gav mamma lite information. Jag fick en fin gul tandborste att ta med hem. När vi kom hem gick vi ut på vår gård, det var spännande eftersom vi nästintill aldrig är där. Men nu har morfar köpt en gunga till gungställningen så att jag kan gunga där!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till uppskrivningen!! Kram LINA & LOWA

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Det låter som att du hade en toppenbra dag med mamma och pappa igår. Det ser ut att vara hur roligt som helst att gunga, får jag prova nästa gång jag kommer och hälsar på dig?
Du får ha en mysig helg med mamma och pappa så hoppas jag att vi ses snart.
Kram till dig, din mamma och pappa
///Anneli