tisdag 20 maj 2008

Bebisträff och teoriplugg!


Idag har vi varit på bebisträff hos Angelica och Adrian. Vi var många bebisar idag, åtta stycken! Det var jag, Alma, Ellie, Tom, Alex, Adrian, William, Vilmer och så allas mammor så klart. Vi lekte på golvet och mammorna fikade som vanligt. Efter träffen gick jag, mamma, Alma och Therese en runda. Jag somnade ganska snabbt och under min sovstund blev det visst ett stopp på 261. Alma och Therese lämnade oss vid 16-tiden och då gick jag och mamma för att möta Emili. Mamma och Emili köpte varsin macka och sen gick vi hem till oss. Jag fick gröt och sen pluggade jag och Emili lite vägmärke. Lika bra att börja i tid!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Nu var det ett tag sen jag hann med att skriva till dig och dina föräldrar, men jag läser varje dag.
Så härligt att träffa alla dina kompisar, du verkar ju ha en hel del. Idag så tror vi och hoppas att sommaren kommer inom kort skönt att få se solen.Annars är det ganska lungt. Marcus har varit på sin nya skola i dag och träffat sina mentorer så han längtar att börja i 7 an.Plugga på för det är mycket man måste lära sig när man ska ta körkort och önska dina föräldrar lycka till. Sköt om er alla . Kramar Jannice med familj.