söndag 25 maj 2008

Morsdag!

Imorse när jag vaknade visste jag inte riktigt var jag var.. Hemma var jag i alla fall inte, men mamma och pappa låg sidan om mig så det kändes tryggt i alla fall. Efter en stund kom både mormor och morfar så då förstod jag att jag fortfarande var kvar hos dom. Mormor och morfar passade mig igårkväll när mamma och pappa var på fest. Det gick jättebra, jag var go och glad hela kvällen. Det får vi göra om, eller hur?!

Idag är det Morsdag, så mamma har fått lite extra uppmärksamhet av mig. I förmiddags gick vi en tur till Citadellet där vi satt på filten i solen. Där var 4 änder som kom jättenära oss och när dom gick vidare ville jag följa efter.

Jag ville ta anden som syns där bak i gräset

Nu ikväll har vi varit nere på stranden och grillat. Jag fick både korv och korvbröd, supergott! Jag har blivit duktig på att ta bitar med fingrarna och stoppa rakt in i munnen, inte utanför som innan. Kul att äta själv! Det har varit fint väder idag så det var ett perfekt sätt att avsluta Morsdag!





3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej mormors älskade gosse!
Vad du är duktig med att äta och du ser ut att ha det så mysigt med mamma och pappa! Det var också mysigt för mig och morfar att rå om dig i lördags så det får vi göra om.
Puss och kram Vilmer!
Puss också till lilla mamma Michaela

Anonym sa...

Ja du man kan säga är lite avis att ni har så vakert där nere :)

Anonym sa...

Ni verkar vara en sån härlig mysfamilj:-) Så duktig Vilmer e!
// Anna o Ronja