onsdag 28 maj 2008

Rytmikavslutning, lek med Alicia och gå-vagn!

Alexandra tackas för en trevlig termin!

Idag har varit en superbra dag! Först var jag och mamma på rytmik i förmiddags och det var kul som vanligt. Det var sista gången för terminen, vilket är trist, men det börjar till hösten igen som tur är.

Alicia och Malin

Efter rytmiken gick vi en runda i stan med Malin och Alicia. Jag somnade ganska snabbt och under tiden åt mamma och Malin på Subway. När jag vaknade fick jag också lunch och så bjöd jag Alicia på majskrokar, visst var dom goda!?

Jag och Alicia leker

Sen gick vi hem till oss för att leka lite. Vi busade en hel del och åt lite mellanmål. Alicia kan gå helt själv, jag längtar till jag också kan det för då kan vi busa ännu mer! Alicia fyller snart 1 år så idag åkte vi till Leksakshuset med mormor för att hitta present till henne och lite saker till mig.

Det är så kul..

.. jag kan inte sluta skratta!

Jag fick en BRIO lära-gå-vagn och jag bara älskar den! Så fort jag går med den så skrattar jag! Jag fick en potta också, men den får jag testa någon annan gång. Mamma och jag hittade lite presenter till Alicia också, hoppas hon blir glad för dom. Nu har jag inte tid att sitta här och skriva, jag måste ju gå lite mer!

Kram// Vilmer

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Vilmer! Tack för majskrokarna, dom var supergoda. :-) Och tack för en super rolig dag. Det får vi göra om.
Ja nu går du snart själv så kan vi vara extra busiga så våra mammor får mer att göra. Vi ses på fredag.
Puss&Kram Alicia