söndag 4 maj 2008

Bus!

Linus, jag och pappa

Dagen efter Valborg var vi hemma hos Lena och Jonas igen. Vi var nästan lika många som på Valborg, ännu fler barn i alla fall! Barnen som var där var lite större än mig men dom tyckte det var roligt att härma mig när jag kröp. Det hela slutade med kryptävling i köket med pappa som starter. Theo vann, men jag kom inte sist eftersom Vilda och Maja inte ville "krypa ner mig". Vi stannade på middag och när jag fått välling gick mamma och pappa ut en runda med mig i vagnen så jag kunde somna in. Mamma och pappa började titta på film men jag vaknade efter en stund så då gick vi hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Du e ju verkligen hur busig som helst. Vilka stiliga killar du har med dig på bilden. Jag hoppas att du busade hur mycket som helst med både pappa och Linus.
Du får ha en bra dag i solen :0)
Hoppas vi ses snart.
///Anneli