fredag 16 maj 2008

Alma och jag, vi är goda vänner..

Jag och Alma busar på bänken!


Jag och Alma har varit på stan och fikat, tillsammans med våra mammor förstås. Igår var vi alltså på Speaker´s corner, fast jag sov nästan hela tiden vi var där. Mamma och Therese åt dagens medans Alma tittade på. När dom ätit klart gick vi en runda i stan och satte oss i solen på en bänk utanför H&M. Pappa ringde och sa att han var påväg så vi väntade in honom. Vi blev vid bänken i över 1 timme, jag och Alma lekte på bänken medans mamma, pappa och Therese snackade en massa strunt (som vanligt!). Mamma hade inte med sig vår kamera utan bilderna är från Therese kamera, tack! Ett litet familjefoto blev det visst också. Det blev en tur till City Gross och dit kom Almas pappa Jonas efter jobb och sen hade vi sällskap hem allihopa. Vi bor ju nära jag och Alma. Fast inte så länge till..

Jag är fortfarande ganska snorig och hostig och medans jag sov min förmiddagslur idag så provade mamma skor på mig. Det blev inhandlat ett par röda skor och ett par beige sandaler. Alma fick sig också ett par skor, vi kommer se så snygga ut när vi promenerar på stan ihop!
När jag vaknade så var vi hos mormor och morfar, jag fick lunch där och sen blev det lite gungning och lek på filten innan det bar hemåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en fin helg Vilmer så ses vi nästa vecka! *kram*