torsdag 19 mars 2009

Nyfriserad!

Nyklippt!

Mamma frågade mig om jag ville bli klippt med pappas hårtrimmer och jag sa ja direkt och tog handen i håret för att visa hur hon skulle göra. Mamma trodde nog inte att jag ville när hon väl satte igång apparaten men jag satt så fint i stolen, det var ganska skönt faktiskt. När vi var klara med klippningen fick jag en liten present, ett eget litet fotoalbum som mamma beställt över nätet. I albumet finns foto på närmsta familjen. Jag älskar att kolla på foto och speciellt i mammas och pappas almanacka, men den är alldeles för stor för mig att bläddra i så det finns risk att den går sönder. Därför fick jag nu ett eget litet album som jag kan titta i när jag vill.

Mamma och pappa
Där är ju farfar..

och farmor!

4 kommentarer:

Malin Nordin sa...

Så fin du blev i håret Vilmer! Jag undrar när jag ska klippa mig för första gången ;-) Hihi. Åh ett sånt fint album, jag gillar med bilder. Vart har din mamma beställt det någonstans? :-) Kram Filip.

Jessica sa...

Hej! Ja visst är det kul med ultraljud!! :=) Nu väger han 2260, dom sa att han kommer väga ca 3700 när det är dax.. sen om det stämmer vet man ju aldrig!! Trevlig helg!! Kram!!

Anonym sa...

Hej Vilmer!

Din mamma är ju jättedukig på det där med klippning. Du blev så fin i håret :0) Nu får du ha en riktigt jättebusig helg tillsammans med Oliver.

Kram till dig och hela din familj
Kram Anneli

Malin Nordin sa...

Hej igen! Ja det var roligt, men lite för varmt för mig. Men jag höll god min ändå & var på mitt bästa humör! :-) Ja du får försöka övertala dom ;-) Men gud så kul att få ett syskon, jag längtar tills jag får det! :-) Då får du lära honom/henne alla dina hyss ;-) Kram Filip, trevlig helg!