söndag 29 mars 2009

Inget dagis..

Nä, det blir inget dagis för mig imorgon. Åh vad tråkigt! Jag fick ju feber igår igen, var brännhet hela kvällen (40,1 trots panodil, när mamma tillslut vågade kolla tempen) och hela natten. Imorse var jag i stort sett feberfri, lite förhöjd temp men som vanligt kom febern mot eftermiddagen. Mamma stannar hemma med mig imorgon igen, blir inte mycket jobb denna månaden för hennes del. Pappa jobbar ju natt så det blir konstigt om han ska vara hemma med mig kanske bara en eller två dagar och sen helt plötsligt ställa om och jobba natt igen. Så medans pappa sover på dagen så får mamma ta hand om mig.

2 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas ni snart kommer ur sjukträsket!! Kram!

Jessica sa...

Ja barnmorskan gav mig droppar idag, ska se om dom hjälper annars blir det doktorn på onsdag.. segt.. men det är många som är sjuka nu.. naw stackars liten, inte roligt med sjuka små barn.. :/ Hoppas inte du åker på det.. Ha en bra dag!! Kramar!!